sâmbătă, 18 decembrie 2010

La sanius

Anotimpul meu preferat este iarna. Imi place ca in luna decembrie sa ninga si albul imaculat sa ascunda toate lucrurile imperfecte. Zapada proaspata ma face sa simt sarbatorile de iarna aproape si sa ma bucur de fiecare data cind ninge asa cum faceam in copilarie. Ca un copil bucuros sa vada fulgii de zapada asternandu-se intr-un covor gros si matasos, impreuna cu o prietena am hotarat sa mergem la sanius pe dealurile din apropierea casei. Atat eu cat si prietena mea ne-am temut putin de animalele salbatice care traiesc in padure. Din fericire nu le-am intalnit si nici nu ne doream lucrul acesta ( se vede si pe chipul nostru :d ).


Sania am imprumutat-o de la un prichindel care mi-a spus foarte frumos `` ti-o imprumut`` ;)


Ne-am plimbat putin pana aproape de padure si am intalnit un tractor care se chinuia ca si noi sa urce avand si echipament de iarna (lanturi) :) Am surprins apa care se dezghetase si oameni care faceau tuica la cazanul de tuica.
 

Acasa, bunica ne-a asteptat cu ceai cald si placinta cu mere. Delicios!!Click aici pentru mai multe poze

2 comentarii:

  1. I love winter, too! ;) E cel mai fain anotimp. Parca atunci ma trezesc eu, cand toate si toti dorm :) plus ca zapada imi da asa o stare extraordinara de liniste :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie si se pare cel mai frumos anotimp :D

    RăspundețiȘtergere