sâmbătă, 25 iunie 2011

Nuci umplute

Vremea ploioasa de astazi m-a tinut jumatate de zi in casa si mi-a stricat in totalitate planurile de a merge la codru. Cu prietenii la bunica in odaie la un castron cu cirese m-am hotarat sa fac ceva dulce, nuci umplute. Forma ca o presa cu coada am gasit-o acum o saptamana la buni` in pod ( nu am apucat sa o fotografiez caci a cedat in mainile mele ) cand cautam diverse lucruri. Compozitia pentru aluat se face din dintr-un pachet de margarina Unirea, 3 galbenusuri de oua bio (direct din ograda), 1 praf de copt, 2 pliculete de zahar vanilat si 1  kg faina.


Combinati margarina cu zaharul apoi adaugati pe rand cate un galbenus amestecand cu o lingura de lemn continuu. Se adauga praful de copt, faina si se framanta pana cand aluatul se ingroase iar din el se pot face mingiute. Mingiutele se pun in forma unsa cu ulei, dupa care la flacara mare a aragazului se intorc si pe o parte si pe cealalta pana cand ele par fragede si  rumenite. Crema din gem de prune amestecat cu nuca si asortat cu putin rom le da un gust  dulce acrisor nucilor. Va arat mai jos ce a iesit  :))


Sa aveti pofta! 



3 comentarii: