duminică, 1 iulie 2012

Prietena mea emigreaza in Australia!

Dupa cateva luni bune de framantari, prietena mea s-a decis sa emigreze in Australia. A asternut pe o foaie toate motivele, PRO si CONTRA si culmea balanta s-a echilibrat!...nu stia ce sa faca; am incurajat-o si am sustinut-o! Sfatul meu a fost clar: -Mai bine sa pleci acum, decat sa regreti mai tarziu! Si iata ca prietena mea va pleaca in Australia! (si tare ma bucur ca o sa am si eu la cine sta cand o sa merg in vacanta in Australia). Este indragostita de aceasta tara (mai ales de papagalii rainbow si de ursuletii koala) si de un an de zile a tot cautat informatii si a incearcat sa afle cum se traieste in Australia. La fiecare conversatie telefonica pe care o am cu ea sigur trebuie sa imi spuna ce a mai aflat nou despre Australia :))


Cand am auzit-o vorbind de Australia prima data, i-am recomandat sa ii contacteze pe cei de la Synch1! Le-a citit mai intai site-ul si blogul apoi le-a trimis un mesaj pe facebook
A corespondat cu ei si a primit consultanta buna zice ea daca peste 8 luni pleaca in Australia. 
Eu inca nu m-am decis in ce tara sa emigrez si daca o sa o fac vreodata. O sa fie Canada sau Australia! Amandoua imi plac la fel de mult si sper ca mai intai sa merg intr-o vacanta in amandoua.






Un comentariu: