miercuri, 17 octombrie 2012

Platoul raw vegan

Imi place mancarea raw vegan!

Am mancat ieri la pranz la restaurantul Barca un platou vegan cu sushi, rulouri cu dovlecel, ciupercute marinate, legume si pateu de masline pe barcute de ardei rosu (care nu prea mi-au placut), paine de migdale. Am baut si un ceai cald de macese cu afine fara miere care tare bine mi-a prins ca sunt racita. Destul de consistenta mancarea vegan avand in vedere ca am  mancat la 13:00 si am mai servit cina la 19:00. Tot ce am comandat m-a costat 57 lei si mi-a placut la Barca! 
Voi ati incercat vreodata "hrana vie"? 




3 comentarii:

  1. Da si este delicioasa. NU am incercat platoul de mai sus insa alte retete am inccercat. Sunt f f f sanatoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat inca hrana vie la un restaurant (acasa ma mai aventurez), dar as incepe cu Rawdia

    RăspundețiȘtergere