sâmbătă, 21 septembrie 2013

Prietena mea din Australia

Australia. Prietena mea este acolo. A plecat acum un an. Imi amintesc dimineata cand am condus-o la aeroportul Otopeni. Desi este asa departe, vorbesc cu ea in fiecare week-end. 
Mi-a aratat pe skype casa, curtea, copacii din spatele casei, si cateodata in gluma ma intreaba: -Nu vrei sa vii aici? La anul sper sa merg intr-o vizita la ea. Eu vroiam sa ajung acum de sarbatori, la Craciun ... insa am nevoie de timp sa economisesc bani pentru bilet.

Australia dupa mine este locul cel mai potrivit unde poti trai decent si bine daca ai un job, si este tara unde poti admira privelisti de-a dreptul impresionante, este una dintre cele mai frumoase tari de pe glob.  

Daca doriti sa emigrati va recomand si voua sa ii contactati pe cei de la Synch1 pentru viza de Australia, sunt seriosi si transparenti. Ei au ajutat-o pe prietena mea sa isi completeze dosarul.

Sursa foto: Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu