duminică, 14 octombrie 2012

Primul esec la festivalul toamnei

Stiti doar cat de mult am vrut sa merg la acest targ si cat de mult m-am pregatit cu cele 10 sortimente de dulceata! Dar ieri vremea ploioasa nu a tinut cu planul meu de a vinde la fel de bine ca la festivalul dulcetii. Nu am avut clienti! Am stat mai bine de 4 ore in care oftam si ma gandeam la cat de repede a venit esecul peste mine. 8-> day dreaming 
Aproape ca nu-mi venea sa cred; ma uitam mereu nelinistita la prietenul cu care am stat la vanzare si il intrebam: -Ce naiba facem? Nu-Nu, nu te gandi ca am dat sa plang! :)) laughing


Ciobanul de la care vroiam sa cumpar branza de burduf nu a venit si uite asa nici bulz nu am mai mancat. Iar eu ma pregatisem sa-i povestesc de aventura pe care am avut-o cu cainii lui ciobanesti cand m-au prins la gradina.
Cand am venit acasa si am numarat banii, surpriza. De altfel nici nu trebuia sa numar caci stiam ca am vandut doar 2 borcane si cutia era aproape goala!
Ce-a fost asta? O lectie ca sa nu mai ma atasez de lucruri si sa nu mai ma gandesc deloc daca o sa vand sau nu.
Sper din toata inima sa nu fie si astazi la fel ca ieri!  





2 comentarii: